Sunday, February 22, 2009

නිදහස

මාස කීපයක් පේපර්,ප්‍රශ්න පත්තර,කුප්පි වල ජීවත් වෙලා ගිය 19 වෙනිදා 11ට විතර නිදහස ලැබුවා. අම්මෝ දැනෙන සනීපෙ. හරියට කිලෝ 50ක් බර සිමෙන්ති කොට්ටයක් කර තියාගෙන ඉඳල බිම තිබ්බා වගේ.අන්තිමට තිබිච්ච STAT පේපරේ ටිකක් අවුල් උනාද මන්දා. අපට තිබිච්ච විෂයන් වලින් මම ආසම නැති විෂය. කැමතිම Linux , Java දෙකට.

අද තමයි ගෙදර ආවේ ඉස්සරහට ලොකු වැඩක් තියන නිසා ඒ වැඩ වගේකට කොළඹට වෙලා හිටියේ(ඒ ගැන පස්සේ ලියන්නම්). මම ලැප් එක ගෙදර ගෙනත් තිබුනේ ගිය අඟහරුවාදා යනකොට උස්සගෙන ගියේ නෑ. බෝඩිමේ තියනවා මගේ සගයගෙ පරිගනකය. ඒකෙ අළුතින් UBUNTU ස්ථාපනය කරලා සිංහල යුනිකේත දැම්මා මම. දැන් තියන අළුත් ක්‍රමය එක පාර වැඩකලේ නෑ. Repository එක හොයාගන්න බැරි කතාවක් කියනවා. කොහොම හරි යුනිකේත නම් දාගත්තා ඒත් Input method එක සිංහලට මාරු කරන්න බෑ SCIM එකේ අවුලක්.එක එක ඒවා කරලා බැලුව හරි ගියේ නෑ. ඒකයි එදාම බ්ලොග් එක ලියන්න බැරි උනේ. මට දැන් Real Time Converter එකෙන් ලියන්න බෑ වගේ. අපේ සූටියා(අයේෂ්) නම් උගෙ හද පොත ලීව්වා. ආයෙ යනකොට ලැප් එක අරන් යන්න ඕන. දැන් ඉතින් ආයෙ පුරුදු විදිහට ලියන්න පුළුවන්.

No comments:

Post a Comment

බ්ලොග් කරුවෙක්ගෙ ශක්තිය ප්‍රතිචාර. මටත් ඔබේ ප්‍රතිචාරය ලොකු ශක්තියක්. මොනව හරි ලියල යන්න. හැබැයි කුණුහර්ප පෞද්ගලික ද්වේශ පිටකරන දේවල් එපා.