Saturday, March 7, 2009

කොහොමද බෑම

මම මගේ කලින් post එකේ ලිව්වා imageshack වලින් torrent බාන විදිහ. මම නම් දැන් ඒ විදිහටමයි බාන්නෙ. හරිම ලේසියි. හැබැයි අඩු download speed එකක් තියන අයට imageshach වල ඉඳල බාගන්න ටිකක් අමාරුයි. ඩයලොග් , මොබිටෙල් හෝ එයාර්ටෙල් HSDPA සම්බන්ධතාවයක් තිබුනත් 700MB වගේ avi file එකක් බාන්න පැය 1 1/2 කට ආසන්න කාලයක් යනව. ඒ වෙලාවත් වැඩියි වගේ නම් download accelerator එකක් දාලා බාගන්න පුළුවනි. මට පොඩි අවුලක් ආවා Linux වලට download accelerator එකක් හොයාගන්න බැරි වීම නිසා(හරි වචනේ download manager ද මන්දා). හැබැයි Linux වලදි download speed එක windows වලදිට වඩා වැඩියි.ඒත් download accelerator එකක් file එක කොටස් කීපයක් ලෙස සමාන්තරගතව බාන නිසා ඉක්මනට බෑවෙනව. කොහොම හරි හොයාගත්තා ක්‍රමයක්. තවත් ගිනි නරියා addon එකක්. නම Downthemall(මේ ගැන මට කිව්වෙ කැම්පස් එකේ බැචෙක් ලංකා(හිකා)). මෙතනින් බාගන්න. බලන්නකො හොඳද කියල. මම නම් imageshack වලින් බාන්න පාවිච්චි කරන්නෙ අපේ කැම්පස් එකේ wifi සම්බන්ධතාවය මේ තිර පිටපත්වල බලන්න වේගය කොහොමද කියල. බලල හපෝයි කියල හූල්ලන්න නම් එපා ඔන්න ?



6 comments:

  1. අනේ අපෝයි අප්පා!

    ReplyDelete
  2. මචං උඹ ඔය තිරපිටපත ගන්න වෙලාවෙදිම තමයි මට හපොයි කියවුනේ ඒ නිසා ආයෙත් කියන්නෑ.

    ReplyDelete

බ්ලොග් කරුවෙක්ගෙ ශක්තිය ප්‍රතිචාර. මටත් ඔබේ ප්‍රතිචාරය ලොකු ශක්තියක්. මොනව හරි ලියල යන්න. හැබැයි කුණුහර්ප පෞද්ගලික ද්වේශ පිටකරන දේවල් එපා.